Használt Pilot-Rc Extra 260, 106” 2690mm, ZDZ80RVJ + Füst
Sárkány: 2 éve februárban újonan vásárolt. Futószár megerősítve, a gyári kerekek lecserélve aluagyas gumikerekekre, az orrkúp lecserélve Graupner karbonra.
Motor: ZDZ80RVJ, JMB RS Pitts dobbal. Két éve került hozzám használtan, életútja tisztázott!!! A BMR6F 14mm-es gyújtógyertya menetfészkét átalakítottam Pichler menetszűkítővel, így már NGK CM6, 10mm-es gyújtógyertyával működik. Kapott új Rcexl gyútás is!
Motor további kiegészítői: Rcexl Kill Swich, 1700mAh 2s Life akku, beépített Tachométer (fordulatszámmérő), Mejzlik 26x10N prop+tollvédők.
Füst: Sullivan Skywriter füstpumpa.
Üzemanyag és Füsttartály : 2db 500ml, 3 csöves megoldás, betankoló csövek szűrőkkel ellátva.
Fedélzeti panel: Redundáns akkukezeléssel, 2x1600mAh, 2s Life akkuk.
A szervó kimenetek kiegészítve a szervókhoz méretezett F1 biztosítókkal.
Szervók: 4 db Savöx SC 0251 MG Digit 6V/16Kg (2db/csűrő)
2 db Savöx SC 0251 MG Digit 6V/16Kg (2 magassági)
1 db Savöx SA 1230 SG Digit Mg 6V/36Kg+Rudder Try
1 db Savöx SC 0254 MG Digit 6V/7,2Kg ( gáz )
Súlya: száraz súly: 12kg, feltankolva üzemanyaggal és füsttel: 13kg
Szállítás: A szárnyakhoz gyári Pilot-Rc szállítótáska van.
Sérülései: Sajnos a gyári orrkúp 12.9-es központi felfogató csavarja függőleges emelkedés közben elszakadt. Az orrkúp levált, a légcsavar belevágott és mindkettő eltört. Törött légcsavarral erős oldalszélben a leszállás nem sikerült tökéletesre. A bal szárnyvég és winglet sérült. A futószár laminálása engedett. A sérüléseket legjobb tudásom szerint javítottam. A futószár, karbonnal meg lett erősítve, majd védőcsővel be lett vonva.
A leírtak alapján minden kiegészítő jár a géphez, kivéve a vevőt!
Amennyiben még olcsóbban szeretnéd megvásárolni, akkor marad a Gyári Pilot-Rc szárny szállító táska! Ebben az esetben 20.000.-Ft-al csökken az eladési ár!