Combo set RAY G3 C2836-850 Motor + RAY G2 30A Szabályzó
A RAY G3 motorok jellemzője:
- erőteljes, kefe nélküli villanymotorok, forgó burkolattal ("outrunner")
- kifinomult felépítés, kiváló gyártási minőség.
- kiváló teljesítmény, jó hatásfok kedvező áron.
A RAY G3 egy váltakozó áramú motor, amelyet legfeljebb 1050 g repülési tömegű, két-négy cellás LiPó akkumulátorral működő, kisebb modellek meghajtására tervezték.
Motorra beépítése:
A RAY G3 elülső és hátsó szerelésre készült. Szerelje fel a felfogató keresztet a motor tengely felőli oldalára. Használja a mellékelt 4 db M3 süllyeszett fejű csavart, amelyek max. 3-4 mm hosszúak. A rögzítőcsavarok lyukainak párjai szabályosan 180 ° -os távolságban vannak 16 és 19 mm átmérőn. A motor tartófalának ( Tűzfalnak ) min. 3 mm-es rétegelt lemezből kell készülnie. A propellertartót szerelje fel a motor másik oldalára a mellékelt csavarokkal.
A motor műszaki adatai:
Max teljesítmény (3s/4S LiPo): 200W
Átmérő: 27,5mm
Hossz: 37mm
Tengelyátmérő: 4mm
Súly: 67g
RAY G2 Szabályzó
Új generációs (G2) programozható mikroprocesszoros vezérlők kefe nélküli, váltakozó áramú motorokhoz, amelyeket a legmodernebb félvezető technológiával terveztek. A váltakozó áramú villanymotorok fordulatszámának szabályozására szolgál NiCd / NiMH és LiPo / Li-ion akkumulátorokkal működő repülőgép-modellekhez. Rendelkezik egy lineáris BEC teljesítménystabilizátorral, amely biztosítja a vevő és a szevók tápellátását. 5V/2 Amper
A Szabályzó leírésa, funkciói:
- Rendkívül alacsony belső ellenállás a MOSFET tranzisztorok új generációjának köszönhetően.
- Alkalmas a repülőgépek váltakozó áramú motorjainak túlnyomó többségéhez, amelyeket 2-3S LiPo / Li-ion akkumulátorok vagy 5-9 NiCd / NiMH cellák táplálnak.
- Tápellátáshoz használjon NiCd, NiMH, LiPo, Li-ion akkumulátort
- Lineáris tápegység -stabilizátor BEC 5V, legfeljebb 2 A terhelhetőséggel.
- Állítható időzítés az optimális alkalmazkodáshoz az adott motorhoz.
- Állítható feszültségvédelem - a motor lekapcsolása, amikor a tápfeszültség leesik.
- Biztonságos indítás (bekapcsoláskor megakadályozza a motor beindulását).
- Túlterhelés elleni védelem (amikor a hőmérséklet eléri a 110 ° C -ot, a szabályzó korlátozza a teljesítményt!).
- Automatikus gázlevétel a vezérlőjel elvesztése esetén.
- Folyamatos lineáris gázszabályzás.
- Egyszerű programozás és beállítás a távirányító vagy a RAY G2 LED programozókártya segítségével.
- Gáztartomány kalibrálás az RC készlet vezérlőjeléhez való tökéletes alkalmazkodáshoz.
PROGRAMOZHATÓ FUNKCIÓK
- Programozható fék (Ki - Be).
- Opcionális akkumulátor típus (Li-poly vagy NiCd / NiMH).
- A motor lekapcsolásának szabályozható módja a tápfeszültség csökkenése esetén (teljesítménycsökkenés vagy azonnali lekapcsolás).
- Állítható határfeszültség a motor lekapcsolásához - feszültségvédelem az akkumulátorok túlzott lemerülése ellen. (Lítium akkumulátor: 2,85 V / cella, 3,15 V / cella, 3,3 V / cella NiXX akkumulátor: 0% / 50% / 65% a kezdeti feszültség értékéhez képest.)
- A vezérlő beállításainak visszaállítása a gyári alapbeállításokra.
- Állítható lágyindítás hajtóműves és helikopteres motorokhoz három fokozatban: normál (300 ms) / lágy (1,5 s) / szuperlágy (3 s).
A SZABÁLYOZÓ BIZTONSÁGI FUNKCIÓI
- Indítás elleni védelem: Ha a motor a gázadás után 2 másodpercen belül nem indul el, a vezérlő leállítja a motort.
- Hővédelem: Ha a szabályozó hőmérséklete meghaladja a 110 ° C -ot, a szabályozó korlátozza a kimenő teljesítményt.
- Gázjel elvesztése: A vezérlő korlátozza a teljesítményt, ha a jel 1 másodpercig hiányzik; 2 másodpercnél hosszabb idő elteltével a motor teljesen leáll.
Jótanács : A szabályzó első bekapcsolásakor először kalibrálja a gáztartományt az utasítások szerint. Csak ezután lehetséges a szabályzó használata és egyéb paraméterek beállítása az adó vagy a RAY G2 LED programozókártya segítségével.
Szabályzó műszaki paraméterei:
Állandó Áramerősség: 30A
Max Áramerősség : 40A
BEC feszültség 5V
BEC Áramerősség: 2A
Hossz: 68mm
Szélesség: 25mm
Magasság: 8mm
Súly: 37g