DLE Motorok javítása, felújítása

Nincs raktáron
DLE Motorok javítása, felújítása
4 000 Ft
DA, DLE, GP Motorok javítása, felújítása
Részletek

Kedves Modellező!
Ha a DLE motorod kopog, nehezen indul, nincs benne kompresszió, nem beállítható, tudunk segíteni!
- A motor állapotfelmérése: megbontással, henger, dugó, gyűrű, hajtókar, tűgörgők, rezgőszelep, főtengely csapágyak vizsgálata.
- Állapotfelmérés, ha a javítást nem kéri 4000Ft.

- A javítás megrendelése esetén az állapotfelmérés nem kerül kiszámlázásra!
- A motor szállítása minden esetben a megrendelő költsége!
- Az állapotfelmérés után választható opciókkal a javítás további egyeztetést igényel.

- Tapasztalatunk szerint a felső tűgörgő kiváltása sikló csapágyra mindenképpen növeli a motor élettartamát.
- Szintén tapasztalatunk szerint a gyári gyűrű helyett egy olasz gyártmányú gyűrű kerül beépítésre, ami növeli a motorban a kompressziót, kisebb gyűrű hézaggal dolgozik a motor,rugalmasabb keményebb gyűrű, mint a gyári.
- Javított felújított motorok esetében javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzint (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) 30:1 keverék használatát Motul710 2T, Motul800 2T, vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj használatával. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét, ez idő altt legalább a sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlom a Spuri adalék használatát!  https://spuribolt.hu/

A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban.

Bármely felmerülő kérdésre szívesen válaszolunk!
Üdvözlettel

Noszmüller László
Noszi Kisgép Kft.
0620 2807108

3860 Encs Baros Gábor t18

e-mail: noszi007@gmail.com

 

Adatok
Cikkszám
Fel01