Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval

Nincs raktáron
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Power System Fedélzeti panel, Ledes gyűrűs kapcsolóval
Részletek

Power System Fedélzeti Modul, Ledes gyűrűs kapcsolóval

Technikai Paraméterek:

Méretek: 72mm X 105mm X 20mm
Súly: 75g ( indítókapcsolóval, kiegészítőkkel: 87g )

Bemeneti Csatorna: Vevő oldal.

A modul 10 bemenettel rendelkezik. A bemenetek (jumper) átkötésk behelyezésével párhuzamosíthatóak arra az esetre ha a két egymást követő (pl. 1-2) szervó kimenetet azonos vevő jellel akarunk vezérelni. A párhuzamosítás az alábbiak szerint választható: JP1: 1-2, JP2: 3-4, JP3: 5-6, és JP4: 7-8 bemenetek.

 

Kimeneti Csatorna: Szervó oldal.

A modul 10 kimenttel rendelkezik. Mind a 10 kimenet, külön-külön (jumperrel) állítható feszültségű. 1-9 kimenet vezérelt szervó kimenet. Választható feszültségértékek: 7,4V 5,8V, és 4,9V. Ez lehetővé teszi egyidejűleg pl. 6V-os és 7,4V-os un. HV-és szervók egyidejű használatát. A 10-es kimenet csak kapcsolható kimenet visszajelző leddel, pl. gyújtás vagy világítás tápellátására. A 10-es kimeneten választható feszültség: 7,4V, 1,5V (arányos izzítóhoz), 4,9V (5V-os gyújtásrendszerekhez).
Bemeneti feszültség: 8V-14V (Kimeneti feszültség függvényében 8V-nál kisebb bemenő feszültségről is üzemeltethető) 7,4V-os szervók vagy 7,4V-os gyújtási áramkör használata esetében 3 cella (3s) Lipó akkumulátorokat használjunk. A modul az akkukat redundánsan kezeli.
Kimeneti feszültség: A modul 11 különálló (egymástól független) tápegységgel rendelkezik. 1-9 szervó kimeneti feszültségértékek: 7,4V 5,8V, és 4,9V. A 10-es kapcsolható kimenet választható feszültsége: 7,4V, 1,5V (arányos izzítóhoz), 4,9V (5V-os gyújtásrendszerekhez). A csatlakoztatott vevő minden esetben fix 4,9V-os feszültséget kap, függetlenül a kimenetektől!!!

 

Kimeneti terhelés: Csatornánként 3 Amper.

Zárlati áram: A modulnak 11 különálló (egymástól független) kimeneti tápegysége van! Eseteleges, szervó meghibásodás, vagy kábelsérülés által létrejövő rövidzár esetén, csak a hibás szervó csatorna tápegysége terhelődik be a zárlati árammal! A csatornán létrejövő zárlati áram hatására a csatorna tápellátása nem szűnik meg, de a tápegysége 2,4 Amperre lekorlátoz, mely a zárlati áramnál jóval kisebb érték, így önmaga a tápegység sem tud meghibásodni! (ezt az áramot a szervó vezeték túlmelegedés nélkül elviseli.) 3 x 0,25mm2-es szervó vezetékeknél véknyabb keresztmetszetű kábelezést ne használjunk! A hiba kijavítása után ismételten működik a csatorna.

Max. áramfelvétel: 30 Amper

Akku csatlakozás: 2 db XT-60

Beállítások:
A modul előlapján található bemeneti, vevő oldali (jumper) átkötések segítségével könnyedén párhuzamosíthatjuk az egymást követő (p. 1-2, 3-4) szervó kimeneteket.
A modul hátlapjának eltávolítása után a panelen található (jumper) átkötések segítségével kiválaszthatjuk a kívánt kimenetek szervó feszültségét.
A PWR csatlakozóra a mellékelt ledes indítókapcsolót vagy az Önmagunk készített kapcsolót és visszajelző LED-et csatlakoztathatunk.
Az SPC csatlakozóra csatlakoztathatjuk azokat a vevőket, melyek rendelkeznek telemetriás feszültség bemenettel.

 

Tartozékok:
• 1 db Flash-Rc Power System Fedélzeti panel
• 1 db Led visszajelzéssel ellátott gyűrűs indítókapcsoló
• 1 db 10 ch.-hoz csatlakoztatható piros visszajelző led
• 4 db rezonancia csillapító gumigyűrű a panel rögzítéséhez

Beüzemelés:
• Állapítsuk meg egyesével a használni kívánt szervók névleges bemeneti feszültségét és állítsuk be erre a feszültségre azt a kimeneti csatornát, amelyiken a szervót használni kívánjuk. Ehhez távolítsuk el a modul hátlapját.
• A modul hátlapjának eltávolítása után, állítsuk be a szervó feszültségeket az átkötések (jumperek) áthelyezésével.( amennyiben, nem vagyunk biztosak a szervó működési feszültségében, helyezzük az átkötést bal oldalra a 4,9V –os állásra.)
Amennyiben a (jumpert) eltávolítjuk 7,4V-os kimenetre állítottuk a csatornát!
• A 10-es csatorna kapcsolt feszültség kimenet, ide gyújtást, világítást köthetünk, de rendelkezik 1,5V-os izzító feszültcéggel is. (nem optikailag leválasztott kimenet)
• A feszültségek megfelelő beállítása után szereljük vissza a hátlapot és építsük be a modult. (érdemes feljegyzést készíteni a beállított értékekről…)
• Csatlakoztassuk a szervókat a megfelelő kimenetre.
• Állítsuk be a csatornaduplázó (párhuzamosító) átkötéseket. (JP1: 1-2, JP2: 3-4, JP3: 5-6, és Jp4: 7-8) a lehetséges párok
• Csatlakoztassuk a vevő készüléket a bemenetre. (a vevőn kimeneti számozása és a modul bemeneti számozása eltérhet.) A vevő fix 4,9V-ot kap a modul bemeneteiről!
• Csatakoztassuk a led visszajelzéssel szerelt indítókapcsolót a PWR kimenetre. (a PWR csatlakozó két szélső tüskéjének áthidalásával a modul kikapcsol. A jobb és középső tüskére, visszajelző LED-et csatlakoztathatunk).
• Az SPC csatlakozó jobboldali tüskéjén a vevő 5V-os tápkimenete, a középső tüskén az akkumulátor fesztültsége jelenik meg bekapcsolt állapotban. (5A-ig terhelhető) Felhasználható telemetriás visszajelzésre vagy egyéb fogyasztó megtáplálására.
• Ellenőrizzük a kötéseket.
• Állítsuk a 10-es csatorna jelét a távirányító kapcsoló kimenetén 20% és 80%-ra
• Csatlakoztassuk az akkumulátorokat.
• Teszteljük a helyes működést.
• Az eszköz használata után csatlakoztassuk le az akkumulátorokat.

Adatok
Cikkszám
power_1
Kiegészítő termékek