DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)

Nincs raktáron
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (Rendelhető)
125 900 Ft
DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
Részletek

DLE20 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.

A metiles motor már nem az egyetlen lehetőség! 
Az „extrák” bőséges csomagja és az elektronikus gyújtás a könnyű indítást és a kiváló teljesítmény a DLE-20-at vonzó alternatívává teszi a metiles motorokkal szemben!

Műszaki paraméterek.
Teljesítmény: 2.5LE/9000rpm
Alapjárati fordulatszám: 1750 ford./perc
Statikus vonóerő: 6 kg/100 méter magasság
Statikus vonóerő: 5,3 kg/1800 méter magasság
Javasolt propeller: 14x10"  15x8"  16 x 6"  17x6"
Gyújtógyertya típus: NGK CM6
Lökettérfogat: 20 cm3
Átmérő × löket: 32mm × 25mm
Kompresszió arány: 10,5 :1
Kenési arány: 30:1
Motor tömege: 670 g
Kipufogó súlya: 60 g
Gyújtás súlya: 140 g
Gyújtás üzemi feszültség : 4,8V-8,4V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE001