DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.

Nincs raktáron
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
790 000 Ft
DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
Részletek

DLE222 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.

DLE222 V3 – 4 hengeres motor + gyújtás + standard hangtompító.
Nagy teljesítmény a nagy repülőgépekhez!
A 21,5 lóerős DLE-222 több mint elegendő erővel rendelkezik ahhoz, hogy a gépet a levegőbe emelje. Valamivel több mint tizenkét font össztömegével pedig megvan a teljesítmény-súly egyensúly, hogy a legtöbbet hozza ki belőle. A kettő porlasztó segíti a finomhangolást, a tömített csapágyak biztosítják a zökkenőmentes működést.

Műszaki paraméterek:
Teljesítmény: 21.5 LE/7500rpm
Alapjárati fordulatszám: 1000 ford./perc
Statikus vonóerő: 51 kg/100 méter magasság
Statikus vonóerő: 44,6 kg/1800 méter magasság
Javasolt propeller : 32x10"  32x12" 34x10"
Gyújtógyertya típusa: NGK CM6
Lökettérfogat: 222,5 cm3
Átmérő × löket: 45mm × 35mm
Sűrítési arány: 7,6 :1
Kenési arány: 30:1
A motor tömege: 4860 g
Kipufogó tömege: 470 g
Gyújtás tömege: 380 g
Gyújtás üzemi feszültség : 4.8V-8.4V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE0222