DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval

Nincs raktáron
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
132 600 Ft
DLE30 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
Részletek

DLE30 motor gyújtással és normál hangtompítóval.

Kényelem és erő!

Elektronikus gyújtással felszerelt, mely az időzítést automatikusan állítja a teljes fordulatszám-tartományban a folyamatos csúcsteljesítmény biztosításáért. Könnyű kialakítás mely biztosítja a teljesítmény és a tömeg legjobb arányát. A hátulra telepített porlasztó egyenletesebb alapjáratot és jobb üzemanyag-levegő beáramlást biztosít a motornak.

JELLEMZŐK
Teljesítmény: 3.7HP / 8500rpm
Alapjárati fordulatszám: 1600 ford / perc
Statikus tolóerő: 8,5 kg / 100 méter
Statikus tolóerő: 7,5 kg / 1800 méter
Ajánlott légcsavar: 18x8; 18x10; 19x8; 20x8;
Gyújtógyertya típus: NGK CM6
Lökettérfogat: 30,5 cm3
Átmérő × löket: 36mm × 30mm
Tömörítési arány: 7,6 : 1
Keverék arány: 30: 1
A motor súlya: 920g
A kipufogó súlya: 60g
A gyújtás súlya: 130g
Gyújtás tápfeszültség: 4,8 V-8,4 V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE30
Kiegészítő termékek