DLE40 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
A DLE az elektronikus gyújtás könnyedségét és hatékonyságát, a boxer zökkenőmentes működését és hosszú élettartamát kínálja. A többi motor extra kiegésztői itt alap tartozék! Az olyan drága cikkektől, mint az elektronikus gyújtás és a hangtompító(k), egészen az olyan kényelmi eszközökig, mint a tartók, gyújtógyertyák és csatlakozók.
Jellemzői: Könnyű, hatékony kialakítás a magas teljesítmény-tömeg arányért.
Könnyű dugattyú a gyors gyorsulásért, kiváló sűrítésért és alacsony vibrációért.
CNC megmunkálású alkatrészek a nagy teljesítmény és a hosszú élettartam érdekében. Tömített főtengely csapágyak. Optimalizált porlsztó.
Frissített hangtompítók a hangcsökkentés, a kiváló levegőztetés és a teljesítmény érdekében.
Kompozit hátlap rögzítés.
Az egymással szemben lévő hengerek segítenek csillapítani a vibrációt, amely idő előtt "elöregedheti" a motorokat és a repülőgépvázakat, és csökkentheti a motor élettartamát.
Műszaki paraméterek:
Teljesítmény: 4.8LE/8500rpm
Alapjárati fordulatszám: 1500 ford./perc
Statikus vonóerő: 9,5 kg/100 méter magasság
Statikus vonóerő: 8,5 kg/1800 méter magasság
Javasolt propeller : 19x8" 19x10" 20x8" 20x10"
Gyújtógyertya típus: NGK CM6
Lökettérfogat: 40 cm3
Átmérő × löket: 32mm × 25mm
Sűrítési arány: 10,5 :1
Kenési arány: 30:1
A motor tömege: 1170 g
Kipufogó tömege: 110 g
Gyújtás súlya: 170 g
Gyújtás üzemi feszültség : 4,8V-8,4V
A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban!
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!
A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!
Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról:
https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml
Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu
https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml
https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml
Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.