DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval

Nincs raktáron
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
223 400 Ft
DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval
Részletek

DLE55RA Motor Gyújtással, Hátsó Normál kipufogóval.

A DLE-55-nél 100 ford./perccel többet produkáló DLE-55RA kiváló teljesítményt nyújt – a könnyű dugattyúszoknyától kezdve, amely felgyorsítja a fojtószelep reakcióját, a hátsó kipufogó-kialakításig, amely lehetővé teszi a könnyű beszabályozást. Ideális harci madarak és műrepülőgépek számára. h Elektronikus gyújtással, gyújtógyertyával és Pitts stílusú hangtompítóval rendelkezik.
A fejlett CNC-megmunkálás, a szűk tűrések és a kifinomult méretek javítják a sűrítést, az üzemanyag-égetés hatékonyságát a teljesítmény növelése és a kipufogógáz-maradványok csökkentése érdekében.
Az újratervezett, könnyített dugattyúszoknya jobb gázreakciót, üzemanyag-fogyasztást és kopásállóságot biztosít.
A mellékelt Pitts hangtompító csökkenti az ellennyomást és növeli a teljesítményt.
A motor speciális alumíniumötvözet forgattyúházzal, kiváló minőségű tömített főtengelycsapágyakkal és DLE-re szabott karburátorral is rendelkezik.

Műszaki paraméterek:
Teljesítmény: 5.5LE/8500rpm
Alapjárati fordulatszám: 1500 ford
Statikus vonóerő: 14,5 kg/100 méter magasság
Statikus vonóerő: 12,8 kg/1800 méter magasság
Javasolt propeller : 22x8"  22x10"  23x8"  23x10"
Gyújtógyertya típusa: NGK CM6
Lökettérfogat: 55,6 cm3
Átmérő × löket: 45mm × 35mm
Kompresszió arány: 7,6 :1
Kenési arány: 30:1
A motor tömege: 1330 g
Kipufogó tömege: 150 g
Gyújtás súlya: 140 g
Gyújtás üzemi feszültség : 4,8V-8,4V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE024
Kiegészítő termékek