DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)

Raktáron
Raktárkészlet:
2 db
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
159 990 Ft
DLE65 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval (2év Magyarországi garanciával!)
Részletek

DLE 65 - Motor + gyújtás + normál hangtompító (2év Magyarországi garanciával!)
A DLE65cc benzinmotor, melyet 2020 márciusában dobtak piacra. Egyhengeres kétütemű motor.

Új DLE 65 motor!
A DLE 61 utódja, megbízható és nagyon jó ár/érték arányú motor!
A motor tökéletes választás minden 50-70 köbcentiméteres repülőmodellhez.
JELLEMZŐK:
Teljesítmény: 6,5 LE / 7500 / perc
Alapjárati fordulatszám: 1400 rpm / perc
Statikus húzóerő: 16 kg / 100 méter
Statikus húzóerő: 13,7 kg / 1800 méter 
Ajánlott légcsavar: 23x10, 24x8, 24x9, 24x10
Gyújtógyertya típusa: DLE CM6, NGK CM6
Lökettérfogat: 65cm3
Átmérő × löket: 47 mm × 37,5 mm
Kompresszió arány: 9,2 : 1
Kenési arány: 30: 1
A motor súlya: 1450g
A kipufogó súlya: 170g
A gyújtás súlya: 130g
Gyújtás tápfeszültség: 4,8 V-12 V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban.
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!
Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri adalék használata! https://spuribolt.hu/


Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE65
Kiegészítő termékek