DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)

Nincs raktáron
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (Rendelhető)
297 500 Ft
DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
Részletek

DLE85 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.

Elképesztő egyhengeres teljesítmény! Megbízható, jó ár/minőség arány. Elektronikus gyújtással, normál hangtompítóval és tartozékokkal.

Műszaki paraméterek:
Lökettérfogat: 85cm3
Átmérő × Löket: 52mm × 40mm
Sűrítési arány: 9,5:1
Kenési arány: 30:1
A motor súlya: 1940 g
Kipufogógáz súlya: 250 g
Gyújtás súlya: 140 g
Gyújtás üzemi feszültsége: 4,8V - 8,4V
Teljesítmény: 8,5Hp/7500 ford./perc
Alapjárati fordulatszám: 1500 ford./perc
Statikus vonóerő: 21kg/100 méter Magasság
Statikus vonóerő: 18kg/1800 méter Magasság
Ajánlott propeller: 25×10"  26×9"  27×8"
Gyújtógyertya típus: CM6

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE0085
Kiegészítő termékek