EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)

-12%
Raktáron
Raktárkészlet:
1 db
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval. (2 év Garanciával)
197 900 Ft  

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

175 000 Ft
Kezdete: 2024.09.13   A készlet erejéig!
EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
Részletek

EME60 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.

A „Sas” Erejével bíró „EME” motorok (Eagle Master Engine) Gyártója a Kínai Zhejiang Yinghuang Technology Co., Ltd. A CNC központtal rendelkező Precíziós Operációs Rendszerekkel felszerelt Cég elsősorban Modell Repülő Motorok gyártásával foglakozik. Az „EME” motorok normál és egyes Típusai Önindítós kivitelben is készülnek! Az önindító szettek Univerzálisak, több motortípusra is felszerelhetőek! (pl. DA, DLE). Kiváló Minőség és Megbízhatóság jellemzi az „EME” motorokat. Ez a tapasztalt Tervező, Teszt és Minőségellenőrzési Mérnökök kimagasló munkájának köszönhető! Az „EME”-nél fáradhatatlanul dogoznak azon, hogy Élvezetes repülést biztosítsanak a modellező Pilótáknak egy Megbízható motorral! A sok elégedett Kínai és Nemzetközi ügyfelek elismerése révén az "EME" Nemzetközileg is Híres Márkává vált! Mára már több mint 20 Országban van Márkaképviselete az EME motoroknak!

A Flash-Rc 2022 Novemberétől az „EME” motorok Hivatalos Magyarországi Márkaképviselete, Forgalmazója és Márkaszervize lett!

Az EME60-ra nagy figyelmet fordított a gyártó! Nagy teljesítménye ellenére versenytársaihoz képest észrevehetően rezonancia mentesebb a járása, súlya minimálisan haladja meg a DLE55-ét! Az EME valóban javított a minőségen!

A  Walbro carburátoron speciális fojtószelep kart alkalmaz mely csökkenti a gázszervó kopását. Tökéletesítette a Read szelep működését. A minőségi precíz illesztett CNC megmunkálás mellett motorjaiban csak jó minőségű NSK csapágyakat használ, stb.

 

      EME-60 Engine

 

             Technikai adatok 

Lökettérfogat

60ccm

Henger felületvédelem

Kemény chróm (Nikasil)

Furat és Löket

47 mm x 35 mm

Súly

Motor 1427g,  Hangtompító 95g,  Gyújtás 155g

Összsúly minden tartozékkal: 1800g

Sűrítési arány

7.6:1

Teljesítmény

6,2 LE @ 7200 RPM

Alapjárati fordulatszám

1350 ford./perc

         Üzemi fordulatszám

1350-7500 RPM

Vonóerő 1

16,2 Kg (50-200 m tengerszint feletti magasság)

Vonóerő 2

14,7 Kg (1800-2000 m magasság)

Gyújtógyertya

EME / NGK CM6

Gyújtás üzemi feszültség

4,8 V és 8,4 V között

Ajánlott légcsavar 2 tollú

23x10, 23x12, 24x8, 24x9, 24x10

Porlasztó

Walbro HDA 246A

Üzemanyag

95 oktánszám, 30:1-35:1 keverési arány

A csomag az alábbiakat tartalmazza:

- EME60 motor, Normál Hangtompító tömítéssel, Elektronikus gyújtás, EME CM6 gyújtógyertya, 4 db Alu távtartó, Felfogató csavarok.

Technikai kiegészítő információk:

- Felfogatása megegyezik a GP61-el, (78 x 66mm)

- Ugyanaz a kipufogónyílás mérete és a felfogató csavarok távolsága, mint a     DLE55

- A légcsavart felfogó csavarok osztóköre azonos a DLE55, 55RA, 60, 61, 65, GP61-el.

Ugyanúgy 4 csavar fogja fel a légcsavart így DLE fúrósablon használható a felfúráshoz.

Videók:

https://www.youtube.com/watch?v=TTLb8kZqA-M

https://www.youtube.com/watch?v=6YsT_ptqUho&t=25s

https://www.youtube.com/watch?v=WUCeC5w62qI

https://www.youtube.com/watch?v=WVcGUsveRu8&t=6s

https://www.youtube.com/watch?v=Pww0CGgenxQ

https://www.youtube.com/watch?v=yE_jm6PkkpU

EME motorok Bejáratásával és Garanciájával kapcsolatos infók !

- Értékesítés előtt az általunk forgalmazott összes EME motor Szakszervízünkben átvizsgáláson, próbapadi járatáson, alap működési beállításon esik át annak érdekében, hogy Ügyfeleink tökéletes üzemkész motorokat kapjanak! Az átvizsgálást követően lefestésre kerülnek a forgattyúsház és a hengertalp lefogató csavarok. Az átvizsgálási és próbapadi járatás nem jelenti azt, hogy a motorok be vannak járatva! 

- Természetesen a garancia az „EME” motorok esetében is csak a rendeltetés szerű használat esetén bekövetkező meghibásodásokra vonatkozik!

- A garancia nem vonatkozik a gyújtási áramkörre, a porlasztóra, a forgó kopó alkatrészekre, a nem megfelelő motorolaj használatából eredő meghibásodásra, a motor megbontására ugyan úgy mint a többi modell repülő motor esetében!

- A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!

- A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul 710 2T, Motul 800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 25:1-30:1 arányú keverék használatát. Keverjünk be 5 liter 25:1-30:1 arányú keveréket.

A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj
adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban!

https://alkatreszokosan.hu/hu/termek/adalekanyagok/fimol-2-surlodascsokkento-adalek-100-ml-zold-2-utemu-00-160108-017-hun

- Továbbá ajánlott a Spuri adalék használata, javítja az égést, megakadályozza a lerakódást a motorunkban, a porlasztóban, továbbá meggátolja az üzemanyag romlását! https://spuribolt.hu/

(Figyelem metiles motorokhoz árusított 2T szintetikus olajak nem alkalmasak a benzinüzemű motorokhoz!, A benzinben ezek az olajak nem keverednek el, nem lesz kenése a motornak! A motorunk már a bejáratás idején végeleges sérülést szenved el!)

- A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges az első felszállás előtt!. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét nehogy túlmelegedjen! (Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!)
A bekevert 5 literből megmaradt 30:1 arányú keveréket használjuk el az első pár repülés alatt.

- A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 35:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott! A Spuri használata továbbra is javasolt!

Keverékképzés:
30:1 arány bejáratás alatt !
30 liter (95 benzinhez) 1 liter olajat öntünk (pl: Motul 710 2T)

5 literes kannába bekeverve 30:1 arányú keverék
5 liter (95 benzinhez) 1,66-1,7 dl Motul 710 2T olajat öntünk, összerázzuk rendesen, és öntünk hozzá spuri adalékot. Az 5 liter keverékhez 10-15ml-ert!
A spuri megakadályozza az üzemanyag romlását javítja az égést, stb....

Továbbá ajánlott a Fimol 2 adalék használat a bejáratás alatt!
A Fimol 2 Zöld kupakost kell venni, az való a 2 ütemű motorokhoz!!!!
5 liter keverékbe kb 20 ml-ert kell önteni ( MOL kutakon is lehet kapni)

https://alkatreszokosan.hu/hu/termek/adalekanyagok/fimol-2-surlodascsokkento-adalek-100-ml-zold-2-utemu-00-160108-017-hun

Ahogy elfogy a bejáratás és az első pár repülés alatt az 5 liter 30:1 arányú keveréked, át lehet állni a 35:1 arányú keverék használatára.

Keverékképzés:
35:1 arány normál üzem alatt( bejáratási ciklus után) !
35 liter (95 benzinhez) 1 liter olajat öntünk. ( pl: Motul 710 2T )

5 literes kannába bekeverve 35:1 arányú keverék
5 liter (95 benzinhez) 1,42 dl Motul 710 2T olajat öntünk, természetesen spurit is, 10-15ml-ert. A Fimol használatát elhagyhatjuk. (de lehet tovább is használni, főleg a téli hideg időszakokban, sokkal jobb a hidegindítási kenése a motornak)

A továbbiakban folyamatosan 35:1 arányú keverék használatát

ajánlom! Az 50:1 arányút nem!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvashatsz a Rimet Moto-ról:
https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!

„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!

A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!

„Jó leszállást mindenkinek!” A Flash-Rc csapata.

 

Adatok
Cikkszám
eme60
Kiegészítő termékek