MVVS 175 NP, MVVS által gyártatott porlasztóval + Kaniszteres Kipufogó
MVVS 175 Boxer ÚJ Kialakítású Szívó és főtengely beállítás. Alacsonyabb motorfordulatszámra optimalizálták a nyomatékot.
Az egyik első olyan kéthengeres motor, amelynek alsó szívónyílása van reed szeleppel vezérelve ami biztosítja az egyenletes hengertöltést. A kipufogórendszer a motor alá van kivezetve. A forgattyúház rúdanyagból készül, CNC marással. A főtengely három golyóscsapágyra van felszerelve. Az összekötő rúdon mindkét furat INA tűcsapágyakkal van ellátva. A dugattyúk magas szilíciumtartalmú alumíniumból készültek. A Vertex dugattyúkat speciális csúszóbevonat borítja, amely elősegíti a motor bejáratását és meghosszabbítja a motor élettartamát.
Tartalmazza: Porlasztót, gyújtást, gyújtógyertyát és hozzá gyertya kulcsot, 250ml olajat valamint 3422B60 baloldali leömlőt mely 60mm hosszú, 3422P60 jobboldali leömlőt szintén 60mm hosszú 2db 3419 Teflon csövet hozzájuk és 2db 3521 Kaniszteres Kipufogó, 2 szett (4db) 3418 bilincset.
Műszaki Adatok:
Lökettérfogat: 172,8cm3
Furat/löket: 50/44mm
Súly gyújtás nélkül: 4000g
Gyújtás súlya: 210g
Ajánlott légcsavar: 31X12 LF, 32X12, 31X12 EVO
Javasolt üzemanyag:
- Bejáratás 30:1 (30 rész Natural 95 benzin 1 rész olaj),
- Normál üzem 40:1.
- Szintetikus Motul 710 2T vagy Motul 800 2T kétütemű olaj használatát javasoljuk.
A Garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A Flash-Rc-től vásárolt MVVS motorokra a Gyári Garancia érvényesítésének alapvető feltétele, hogy a motort saját MVVS kipufogóval, akár normál Kipufogóval (recsegővel), Pitts dobbal, Kaniszterrel vagy a kisebb köbcentis motorok estében Rezó kipufogóval használjuk! További fontos információ, hogy a Garancia a Vevő személyére (első vásárló személyére) vonatkozik! A Garancia továbbértékesítés esetén megszűnik! A Garancia a forgó kopó alkatrészekre nem vonatkozik!!!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban!
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!
A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!
Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról:
https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml
Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu
https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml
https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml
Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.