MVVS 30 SP IFS/RC Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval + Normál Kipufogó

Nincs raktáron
MVVS 30 SP IFS/RC Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval + Normál Kipufogó
212 000 Ft

MVVS 30 SP IFS/RC Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval + Normál Kipufogó

Részletek

MVVS 30 SP IFS/RC Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval + Normál Kipufogó

Az MVVS 30 SP IFS/RC motor standard MVVS konfiguráción alapul - elülső karburátor elhelyezés, főtengely által vezérelt szívónyílás és jobb oldalra irányított kipufogórendszer. A forgattyús tengely 2 golyóscsapágyra van szerelve, és mindkét hajtórúd furat INA tűcsapágyakkal van felszerelve. A dugattyú magas szilíciumtartalmú alumíniuból készült. A dugattyú speciális csúszóbevonattal van bevonva, amely megkönnyíti a bejáratást és meghosszabbítja a motor élettartamát. 

Tartalmazza: Porlasztót, Rcexl gyújtást, diffúzort, gyújtógyertyát és hozzá gyertya kulcsot, valamint 3270-es kipufogót.(Recsegő)

Műszaki Adatok:

Lökettérfogat: 30cm3

Furat/löket: 35/31mm

Súly gyújtás nélkül: 930g

Gyújtás súlya: 145g (Rcexl)

Porlasztó: MVVS által gyártatott

Ajánlott légcsavar: 18X8, 18X10, 18X12

Kipufogó súlya: 165g

Javasolt üzemanyag:
- Bejáratás 30:1 (30 rész Natural 95 benzin 1 rész olaj),
- Normál üzem 40:1.
- Szintetikus Motul 710 2T vagy Motul 800 2T kétütemű olaj használatát javasoljuk.

A Garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!

A Flash-Rc-től vásárolt MVVS motorokra a Gyári Garancia érvényesítésének alapvető feltétele, hogy a motort saját MVVS kipufogóval, akár normál Kipufogóval (recsegővel), Pitts dobbal, Kaniszterrel vagy a kisebb köbcentis motorok estében Rezó kipufogóval használjuk! További fontos információ, hogy a Garancia a Vevő személyére (első vásárló személyére) vonatkozik! A Garancia továbbértékesítés esetén megszűnik! A Garancia a forgó kopó alkatrészekre nem vonatkozik!!!

A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban!
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!
A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról:
https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
3003SP__3270
Kiegészítő termékek