MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval

Raktáron
Raktárkészlet:
1 db
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval
248 000 Ft

MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval

Részletek

MVVS 58 IRS Rcexl Gyújtással, MVVS által gyártatott porlasztóval, Normál vagy Pitts Kipufogóval.

Ez a motor az MVVS által 2001 után kifejlesztett új csúcskoncepció első képviselője, A forgattyús tengely 2 golyóscsapágyra van szerelve, és mindkét hajtórúd furat INA tűcsapágyakkal van felszerelve.  A dugattyú magas szilíciumtartalmú alumíniuból készült. A dugattyú speciális csúszóbevonattal van bevonva, amely megkönnyíti a bejáratást és meghosszabbítja a motor élettartamát. 

Tartalmazza: Porlasztót, Rcexl gyújtást, gyújtógyertyát és hozzá gyertya kulcsot, 250ml olajat valamint 3207S Normál vagy 3214I Pitts kipufogót.

Megrendeléskor írja le a megjegyzésbe, hogy melyik kipufogóval kéri!

Műszaki Adatok:

Lökettérfogat: 58cm3

Furat/löket: 42/42mm

Súly gyújtás nélkül: 1800g

Porlasztó: MVVS által gyártatott

Gyújtás súlya: 145g (Rcexl)

Maximális teljesítmény: 7 LE / 6200 RPM

Ajánlott légcsavar: 23X10, 24X10, 26X10

Kipufogó súlya: Normál dob: 255g, Pitts dob: 241g

Javasolt üzemanyag:
- Bejáratás 30:1 (30 rész Natural 95 benzin 1 rész olaj),
- Normál üzem 40:1.
- Szintetikus Motul 710 2T vagy Motul 800 2T kétütemű olaj használatát javasoljuk.

A Garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!

A Flash-Rc-től vásárolt MVVS motorokra a Gyári Garancia érvényesítésének alapvető feltétele, hogy a motort saját MVVS kipufogóval, akár normál Kipufogóval (recsegővel), Pitts dobbal, Kaniszterrel vagy a kisebb köbcentis motorok estében Rezó kipufogóval használjuk! További fontos információ, hogy a Garancia a Vevő személyére (első vásárló személyére) vonatkozik! A Garancia továbbértékesítés esetén megszűnik! A Garancia a forgó kopó alkatrészekre nem vonatkozik!!!

A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban!
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!
A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról:
https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
3001L__3207S