DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.

Nincs raktáron
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval.
387 000 Ft
DLE 130 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
Részletek

DLE130 motor elektronikus gyújtással és normál hangtompítóval

A DLE130 a DLE120 utódja. Azonos méretű, azonos súlyú, de nagyobb teljesítményű!

Minden Rc Pilóta 100-120cc Sárkányába válassza ezt a motort, mert ár/érték és teljesítmény arányban a legjobb!

A DLE130cc benzinmotort 2019 decemberében került piacra. Kéthengeres kétütemű benzinmotor. 
JELLEMZŐK
Teljesítmény: 13 LE / 8500 rpm
Alapjárati fordulatszám: 1300 rpm / min
Statikus húzóerő: 28,5 kg / 100 méter
Statikus húzóerő: 24,5 kg / 1800 méter
Ajánlott légcsavar: 27x12; 28x10; 28x11; 29x9;
Gyújtógyertya típus: DLE CM6, NGK CM6
Lökettérfogat: 130cm3
Átmérő × löket: 47 mm × 37,5 mm
Kompresszió arány: 9,2 : 1
Kenési arány: 30: 1
A motor súlya: 2500g
A kipufogó súlya: 350g
A Gyújtási súly: 190g
A Gyújtás tápfeszültség: 4,8 V-12 V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

Adatok
Cikkszám
DLE130SN
Kiegészítő termékek