DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval

-2%
Raktáron
Raktárkészlet:
1 db
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
178 500 Ft  

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

175 000 Ft
Kezdete: 2023.03.05   A készlet erejéig!
DLE55 Motor Gyújtással, Normál kipufogóval
Részletek

DLE55 motor + gyújtás és normál hangtompító

A DLE 55 motor elismert értéke az Rc modellrepülők világának.
Elképesztő teljesítmény / súly / ár / és minőség!
Megbízható motor, kiváló áron, tökéletes a 2–2,3 méteres 3D és műrepülőgépekhez.

JELLEMZŐK
Teljesítmény: 5,5 LE / 8500 ford / perc
Alapjárati sebesség: 1500 ford / perc
Statikus húzóerő: 14,5 kg / 100 méter
Statikus húzóerő: 12,8 kg / 1800 méter
Ajánlott légcsavar: 22×8,  22×10,  23×8,  23×10
Gyújtógyertya típus: NGK CM6
Lökettérfogat: 55,6 cm3
Átmérő × löket: 45mm × 35mm
Kompresszió arány: 7,6 : 1
Kenési arány: 30: 1
A motor súlya: 1330g
A kipufogó súlya: 140g
A gyújtás súlya: 140g
Gyújtás tápfeszültség: 4,8 V-8,4 V

A garanciális feltételek érvényesítéséhez alapvetően szükségesek az alábbiak betartása!
A megvásárolt új motor bejáratáskor javasoljuk a 95 oktánszámú normál benzin (lehetőleg minél kevesebb adalékot tartalmazzon!) és Motul710 2T, Motul800 2T olaj vagy ennek megfelelő full szintetikus 2T észter bázisú olaj 30:1 arányú keverék használatát. A bejáratáshoz minimum 1-1,5 üzemóra járatási idő szükséges. Ajánlott a motort külön próbapadon járatni, hogy közben tudjuk ellenőrizni a motor hőmérsékletét (nehogy túlmelegedjen!). Legalább ez idő alatt a Sárkányunkat nem tesszük ki a rezonanciának!
A bejáratás alatt ajánlatos még a Fimol 2T vagy a Rimet Moto motorolaj adalék használata, ami csökkenti a súrlódást a motorban! 
A bejáratást követően 95-ös oktánszámú benzin használata mellett a keverési arányt lehet csökkenteni 40:1 arányra. Ettől szegényebb keverék nem ajánlott!

A bejátartást követően is ajánljuk a Rimet Moto motorolaj adalék használatát!

Bővebben itt olvsahatsz a Rimet Moto-ról: 

https://www.flash-rc.hu/Rimet-Moto-Motorolaj-Adalek-50ml

Továbbá az üzemanyag romlás megakadályozása érdekében ajánlott a Spuri Piros vagy Kék adalék használata! https://spuribolt.hu

https://www.flash-rc.hu/Spuri-Uzemanyag-Adalek-125ml

https://www.flash-rc.hu/Spuri-JG-2-Uzemanyag-Adalek-125ml

Egy tényt fogadjon el mindenki!
„ Az olaj még soha nem tette tönkre a vasat”!
A modellrepülő motorok hobbink célja érdekében ki vannak „hegyezve”. Adjuk meg Nekik a megfelelő kenést, hogy sokáig Sárkányunk hű társa maradhasson!
Jó leszállást mindenkinek! A Flash-Rc csapata.

ADATOK
Adatok
Cikkszám
DLE55
Kiegészítő termékek